6 nov 2013


Opknappers





 
 
 


 

 

 

 

Opknappers

 
 
Het is weer tijd om het één en ander op te knappen. Het terugbrengen naar de originele staat of het restylen.
 
Ik had weer wat meubeltjes gekocht zoals: dit houten rum kratje die afkomstig is uit Frankrijk en het houten kinderbankje.
 
De oude schilders trap ( waar ik heel blij mee ben) is een twijfelgeval. Zal ik het in zijn geheel een ander kleurtje geven? Een leuk opvallend kleurtje misschien? Of zal ik alleen de zijkanten een neutrale tint geven zodat het iets soberder wordt.
 
De brocante letterbak is al mooi zoals hij is, maar een wit kleurtje zou hem ook niet misstaan.
 
Ook heb ik een grote klepbank op de kop getikt die heel stevig is en leuk is om te restylen.

De medaillonstoel heeft zelf al een te gek dierenprintje dat weer helemaal van nu is, alleen het houtwerk moet wat bijgewerkt worden.

 We kunnen weer beginnen.