29 okt 2013



Franse kapstok



 
 
 
 
 
 
 
 




 
 
 
Wat doe je met zulk regenachtig herfst weer als van het afgelopen weekend?

Ik ben weer bezig geweest met één van mijn favoriete bezigheden en dat is het opknappen en restylen. Ik heb nog een paar stukken staan die we mee hadden genomen uit Amiens.

Zoals deze oude kapstok. Hij is redelijk groot en gemaakt van robuust hout. Wel moest het  opgeknapt worden.

Ach daar draai ik mijn handen niet voor om!

Het leuke aan deze kapstok: zijn de stalen knoppen en haken die ik in hun originele staat heb kunnen behouden. Die maken het nog net wat stoerder.

Want de mix van oud en stoer is wel het leukst.

Met kleding idem dito. Wat is leuker dan een vrouwelijk jurkje gecombineerd met een paar stoere laarzen en een leren biker jasje?

Uiteindelijk gaat het om de juiste combi!