9 nov 2013

Cadeau voor mezelf



 
 
 
 


 
 
 
 








Al jaren denk ik aan "een tatoeage" ! Zal ik er wel of niet één nemen? Leuke kleine sterretjes? Of  leuke kleine hartjes? Op de zijkant van je voet? Aan de onderkant van je rug? Aan de binnenkant van je pols?
Mooi is het wel,  maar heb het toch nooit aangedurfd. Gelukkig maar, want denk niet dat ik het nu nog mooi had gevonden.
Bij zovelen zie je de namen van hun kinderen in grote letters op hun lichaam getatoeëerd. Dat is niets voor mij. Ach ik denk dan:  als je van je kinderen houdt, draag je ze in je hart.
Maar toch wilde ook ik iets hebben, vooral na mijn laatste aanwinst, iets om bij me te dragen waar hun namen op staan.
Totdat ik op het idee kwam om het in een sieraad te verwerken. Maar dan niet met die grote schreeuwende letters als in de jaren '80!
Gewoon een subtiel kettinkje of armbandje.
En ja hoor ... ik heb precies gevonden waar ik naar zocht, bij een goudsmid die precies mijn smaak heeft.
 Ik heb toen een kettinkje laten maken met de namen van mijn kids erin.
 Ik vind hem zo leuk dat ik ook nog van plan ben een armbandje te laten maken.
Dit is ook een erg leuk idee om je beste vriendin, je moeder of je zus cadeau te geven.
Mijn oudste dochter wilt heel graag ook zo een kettinkje met haar eigen naam erin.
Zeker een leuk cadeautje voor haar voor onder de kerstboom?