8 okt 2013

September


Zo leuk! De leren poeder roze Marokkaanse poef voor de kamer van onze kleine meid 
www.woonstore.nl. Eronder heb ik een rond gehaakte kleed www.basiclabel.nl.





 

Picknickmand

Deze grote picknickmand gevonden op een markt in Schiebroek. Altijd leuk ! Als decoratie,  opberging of gewoon om mee te nemen naar een picknick!




 



Marktjes bezoeken!

 

Zondag  15 sept. 2013
 

Gelukkig mooi weer vandaag. Lekker richting Utrecht. Bunnik als eerst. Pffff entree betalen oke! Maar zo weinig kramen! Helaas! Ach maar t was wel weer gezellig. Nieuwe dingen gescoord. Een superleuke rode knip, een handtasje van heel mooi leer en een letterbak die helemaal nog in orde is.Blij blij blij ben ik.



 
 
 
 
 
 
 

 


Op naar de volgende markt in Leusden. Heel leuk op een open veld en enorm veel kraampjes. Helaas ook veel oninteressante spulletjes. Voor mij althans! Maar gelukkig voordat we dan toch weg wilden gaan loop ik tegen een te gekke groene ( mijn kleur!) grote vaas op. Niet voor niets dus. Met een voldaan gevoel rijden wij weer terug.