15 dec 2013

 
ONS HUIS KERSTKLAAR MAKEN
 
 
 
Wat zijn de feestdagen altijd een leuk vooruitzicht. Na alle inspiratie, ben ik thuis weer lekker aan het fröbelen geweest.
 
 
 
 
Hier heb ik een houten ster gehangen aan een stenen kandelaar en een turquoise kaars gebruikt ( één van mijn lievelingskleuren). Een paar dennentakken en kaneelstokjes gebonden met bindtouw.
 
  

 
 Een taupekleurige versie. Bij de keukenraam zijn ze nu neergezet.
 
 
 
 
Een oud frans mokkenrek waar vintage kopjes aanhangen die ik nu heb gebruikt voor kerstdecoratie. Ik heb er een paar kersthangers aan gehangen. Op de krijtbordjes de namen van de meiden erop.
 
 

 
Dit jaar een iets kleinere boom omdat ik hem graag op een kastje wilde plaatsen. Ik heb gekozen voor de kleur wit. Wilde geen etalage boom waar alle takken goed afgewerkt zijn maar juist een heel natuurlijke boom. Naast de chocolade kerstkransjes, die mijn meiden erin hebben gehangen, heb ik wat gehaakte figuurtjes gebruikt.




Op een stalen dienblad,  wat schaaltjes van Rivera Maison, een waterfles, een fles wijn, een peper en zout stel, een karaf, en 2 geurkaarsen. En niet te vergeten de chocolade kransjes , die inmiddels al op zijn:).