1 dec 2013

Antieke poppenwagen









 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ik heb altijd een paar items in mijn hoofd die ik "echt" in mijn collectie MOET
hebben, mijn eigen must haves!
Hieronder valt zeker een antieke poppenwagen. Maar zoals wij weten zijn deze poppenwagens al zo oud en gebruikt dat ze niet meer helemaal in orde zijn: of het kapje vertoond aardige scheuren, de wielen deugen niet meer etc. Het is dan wel mooi om neer te zetten maar het is toch leuker als het ook gebruikt kan worden.
Uit ervaring weet ik dat het zoeken naar brocante geen zin heeft. Geluk daar draait het veelal om. Geluk om er tegenaan te lopen naar datgene wat jij graag zou willen hebben.
Gelukkig heb ik het geluk gehad met deze poppenwagen. Naast dat hij helemaal in orde is, heeft hij ook een supermooie kleur namelijk ijsblauw.
Met dit exemplaar weet ik zeker dat ik een uniek stuk in mijn bezit heb!