2 nov 2014

Lessenaartjes

 
 
 
 
 
Iedere keer schaf ik weer nieuwe lessenaartjes aan. Kindermeubeltjes zijn ook altijd heel schattig en ontzettend leuk om mee te stylen. Soms schaf ik ze aan om op te knappen en geheel naar mijn idee te re-stylen, anderszijds gewoon omdat ik het leuk vind om ze toe te voegen aan mijn andere collectie meubeltjes. Laatst had ik een lessenaartje staan waar ik echt dol op was, wilde hem eigenlijk nog een tijdje zelf houden voor de" heb". Maar kreeg een mail van een hele aardige vrouw. Zij wilde hem graag overnemen. Zij vertelde me dat ze hem kado wilde doen aan het zoontje van een hele goede vriendin van haar. Ze wilde hem wel graag nog laten zien aan haar goede vriendin om te kijken of ook zij hem zo leuk vond. Dus stuurde ik uitgebreid wat foto's van het lessenaartje. Haar vriendin was er helemaal enthousiast over. Ik ben zelf dan ook blij dat het lessenaartje waar ik zo gek op was ook weer een leuke bestemming heeft bereikt. Veel plezier ermee!
 
 
♥♥♥♥♥