24 feb 2014

Stoer Industrieel

 
Romantisch en Industrieel brocante, meestal is het zo dat je style naar één kant toe neigt. Zelf hou ik juist heel erg van de romantische style met een stoere industriële touch. Op het plaatje hieronder kan je deze mix zien. De Industriële stoeltjes van Tolix met een oude doorleefde tafel die wit is geverfd.  Aan de andere kant van de tafel, tegen de muur, een klepbank met daarop wat kussentjes. Het vult elkaar mooi aan. Tegenpolen die goed samengaan en elkaar perfect aanvullen. Deze plaatjes heb ik van mijn moodboards op Pinterest. Ja, ook ik moet toegeven dat ik verslaafd ben aan mooie plaatjes. Altijd al geweest vanaf kleins af aan. Ik heb altijd enorme stapels tijdschriften. Als ik op vakantie ga, neem ik altijd een stapel tijdschriften mee terug. En nu kan ik natuurlijk niet achterblijven met het pinnen van mooie plaatjes op Pinterest.
 
 
 
 
 
 




 
 
♥♥♥♥♥